Att göra sig hörd och sedd : om villkoren för flickors och pojkars kommunikation på daghem = [Making oneself seen and heard] : [conditions for girls' and boys' communication in preschool] /
Serie: Doktorsavhandlingar från Pedagogiska institutionen, Stockholms universitet ; 79Utgivningsinformation: Stockholm : Univ., 1996 ; Beskrivning: [12], 245 s. ; 25 cmISBN:- 9171535179
- Könsskillnader
- Barnpsykologi
- Barnspråk
- Könsroller -- Förskolan
- Könsroller -- Kommunikation -- Daghem
- Språksociologi
- Daghem
- Förskolebarn
- Språkutveckling
- Children -- Language
- Child psychology
- Children -- Psychology
- Sociolinguistics
- Day care centers
- Preschool children
- Language acquisition
- Förskolan
- Förskolebarn
- Kommunikation
- Småbarnspsykologi
Exemplartyp | Aktuellt bibliotek | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod | Exemplarreservationer | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
28-dagarslån | Biblioteket | 155.4 Odelfors | Tillgänglig | 10261000106267 |
Antal reservationer: 0
Med sammanfattning på engelska
sam